İstanbul oruspu Kayseri oruspu Eskişehir oruspu Konya oruspu Kurtköy oruspu Pendik oruspu Şişli oruspu Bahçeşehir oruspu Bostancı oruspu Maltepe oruspu Taksim oruspu Avcılar oruspu Göztepe oruspu Beylikdüzü oruspu Halkalı oruspu Mecidiyeköy oruspu İzmit oruspu Şişli oruspu Kadıköy oruspu Mersin oruspu Serik oruspu

DOLAR 34,3332 -0.09%
EURO 36,3104 -0.07%
ALTIN 2.831,43-0,41
BITCOIN 30846642,50%
İstanbul
13°

KAPALI

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

EMITT Türk turizminin geleceğine ışık tutuyor
  • T25
  • Ekonomi
  • EMITT Türk turizminin geleceğine ışık tutuyor
84 okunma

EMITT Türk turizminin geleceğine ışık tutuyor

ABONE OL
Nisan 15, 2023 17:12
EMITT Türk turizminin geleceğine ışık tutuyor
0

BEĞENDİM

ABONE OL

İSTANBUL (İGFA) – Dünyanın en büyük beş turizm fuarından biri olan EMITT; bölüm stratejisini desteklemek, bilgi alışverişi sağlamak, inovasyonu teşvik etmek için bölümün yanında yer almaya devam ediyor. Fuar, bu yıl da turizme hizmet veren kamu kurumları-özel sektör-akademi tarafları ortasında etkileşim yaratmak, yeni fikirlerin tanıtılmasına katkıda bulunmak ismine iş geliştirmeye yönelik etkinliklerle dalın nabzını tutuyor. EMITT’te ülkeler, kuracakları stantlarda, coğrafik özelliklerini, tarihi ve kültürel ögelerini ve yemeklerini tanıtarak ziyaretçilere renkli bir fuar tecrübesi yaşatıyor.

Fuarın ikinci günündeki etkinlikler kapsamında; ‘Sürdürülebilir Destinasyon Yönetimi’, ‘İhracat Stratejisinde Sıhhat Turizmi Planı’, ‘Destinasyonları Klişelerin Ötesine Geçiren Influencer Stratejileri’ ve ‘Sektörün Yükselen Güçleri: Eko-Agro-Gastro Turizm’ başlıklı mevzular kesim temsilcileri tarafından masaya yatırıldı.

İstanbul ve Türkiye pazarlamasının stratejik maksatları ortasında olduğunu belirterek kelamlarına başlayan IGA Dijital Medya Müdürü Mertcan Tanaydın, “İstanbul ve Türkiye’nin pazarlaması için yaptıkları çalışmalarda Influencerlarla kıymetli iş birlikleri yaptıklarının altını çizdi. Tanaydın, “Hiç elbet Influencerlar içerik pazarlamasında bir yayıncı. Influencerlar bizim değerli partnerlerimiz ortasında yer alıyor. Ülke ve pazar odaklı çalıştığımız Influencer kümeleri var. Lakin biz bunun biraz daha kullanıcı özelinde karşılığının bulunması gerektiğine inanıyoruz. Bir marka ile maksat kitlenin buluşmasında Influencerlar köprü vazifesi görüyor. Lakin topluluğun büyüklüğünden çok niteliği kıymetli. Sizin ne söyleyeceğiniz ile nasıl anlatacağınız burada büyük ehemmiyet arz ederken, verilmek istenen iletinin gaye kitle özelinde anlaşılabilir, daha sade ve nokta atışı bir irtibat usulü ile verilmesi gerekiyor” dedi.

En az 10 karakter gerekli